Pri práci v našom e-shope sa riadime zákonom č. 108/2024 v znení neskorších zmien a doplnkov o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.
Základné podmienky predaja:

1. Povinnosti obchodníka
Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:
Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
NEZODPOVEDÁME za oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa, za poškodenie zásielky zavinené poštou.

2. Povinnosti kupujúceho:
Kupujúci sa zaväzuje:
– objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad bezodkladne oznámiť nám
– zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky
V PRÍPADE, ŽE SI KUPUJÚCI NEPREVEZME OBJEDNANÝ TOVAR (na základe objednávky), OBCHODNÍK SI VYHRADZUJE PRÁVO UPLATNIŤ SVOJ NÁROK NA NÁHRADU VZNIKNUTEJ ŠKODY.
V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

3. Dodacie podmienky a platobné podmienky:
Predajné ceny uvedené na www.oroexpert.sk sú internetové a môžu sa líšiť od cien uvedených v kamenných predajniach. Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorazovo, to znamená, že v prípade, že niektorý produkt nemáme, pošleme len ostatné objednané produkty (v prípade, že chcete odoslať len úplnú objednávku tak nás na to upozorníte poštovné Vám účtované pri doposlaní tovaru nebude!).
Platbu za tovar je možné vykonať osobne v hotovosti v našich predajniach, prevodom na účet (v prípade odberu na faktúru), kartou v našich predajniach, alebo pri objednávke cez eshop cez službu TatraPay – platobnou kartou.

4. Záručné podmienky:
Pre kupujúceho – súkromnú osobu sa uplatňuje záručná doba 24 mesiacov
Pre fyzickú alebo právnickú osobu podnikateľa záručná doba upravená obchodným zákonníkom, v prípade nákupu od našej spoločnosti je záručná doba 6 mesiacov na výrobky používané na prácu.

5. Riešenie sporov
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi obchodníkom a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.

6. Odstúpenie od zmluvy
Zákazník má právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní.
V prípade, že sa jednalo o zmluvy uzatvorené pri predajnej akcii (školenie) je táto lehota predĺžená na 30 dní. Formulár na odstúpenie od zmluvy je súčasťou VOP.
V prípade odstúpenia od zmluvy, resp. vrátenia tovaru znáša náklady na vrátenie tovaru kupujúci.
Vyhradzujeme si právo posúdenia stavu vráteného tovaru.

7. Reklamácie
Tovar je možné reklamovať v čase otváracích hodín na tel: 055 / 6 770 134, resp na info@oroexpert.sk alebo poštou
Kupujúci je povinný prevziať vec od obchodníka najneskôr do 6 mesiacov odo dňa kedy je mal po oprave alebo výmene prevziať. Po uplynutí tejto lehoty je obchodník oprávnený neprevzatú vec predať.

8. Spôsob vrátenia tovaru / peňazí
Tovar je možné vrátiť osobne na našich predajniach, resp. kuriérom
Peniaze vraciame po dohode v hotovosti v predajniach alebo prevodom na účet klienta.

Ostatné:

Tovar označený štítkom “Profesional” je určený výhradne pre kadernícke a kozmetické salóny a odborných pracovníkov v oblasti kaderníctva. Nákupom tohto tovaru kupujúci potvrdzuje, že spĺňa túto podmienku a že je oprávnený na jeho kúpu. V prípade, že kupujúci nesplní tieto podmienky, si predajca vyhradzuje právo na zrušenie objednávky a vrátenie platby.

Nezáväzná odporúčaná cena (NOC): Tento produkt má nezáväznú odporúčanú cenu, ktorú určil výrobca. Cena na našom eshope sa môže líšiť a môže byť nižšia alebo rovnaká ako NOC. Táto cena slúži iba ako orientačný bod, ktorý nemá vplyv na konečnú cenu, ktorú zaplatíte.

V súvislosti s nariadením EU 2023/988 sú kontaktné údaje výrobcu / distributéra uvedené pri jednotlivých značkách.

Dodacia lehota je najneskôr 4 pracovné dni po obdržaní objednávky.
Informácia pre zákazníkov: každá objednávka je vybavená najneskôr ďalší pracovný deň (platí pre tovar skladom). Tovar, ktorý v momente odoslania nie je skladom bude automaticky odoslaný ihneď po naskladnení bez ďalších poplatkov za dopravu.
Pri objednaní v pracovný deň do 12h a potvrdení skladového statusu odosielame tovar ešte ten istý deň.
Tovar označený “Na sklade” je v prípade osobného odberu pripravený k odberu do cca 3h od potvrdenia objednávky, najneskôr však nasledujúci pracovný deň.
Po vybavení objednávky zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná.
V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania.

Dopravné je účtované nasledovne:
Poštovné pre každú vybavenú objednávku zaslanú kuriérom je 3,00 €.

Poštovné pre každú vybavenú objednávku nad 100  zaplatenú dobierkou , vopred prevodom , paypalom prípadne online platbou je poštovné úplne zadarmo .

Kupujúci je povinný bezprostredne po prevzatí zásielky prekontrolovať tovar spolu s dopravcom (neporušenosť zásielky, poškodenie krabice atď.). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie otvorenej alebo inak viditeľne poškodenej zásielky, je však povinný vyhotoviť záznam v reklamačnom protokole dopravcu a túto skutočnosť bez odkladov oznámiť obchodníkovi (napr. elektronickou poštou alebo telefonicky). Pokiaľ kupujúci prevezme otvorenú alebo inak poškodenú zásielku, obchodník nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu vzniknutú na dodanom tovare, ani za dodanie neúplného množstva tovaru a druhu objednaného tovaru.

Obrázky, popisy produktov a ostatné informácie na našej stránke sú duševným vlastníctvom firmy COLOROS s.r.o. a môžu byť šírené, kopírované a používané iba s písomným súhlasom. Obrázky sú ilustračné.

Ceny sú uvedené vrátane DPH. V prípade akciovej ceny / zľavy – táto je uvedená na produktovej stránke vrátane histórie najnižšej ceny za dané obdobie.
Zaväzujeme sa neposkytnúť osobné údaje zákazníkov inej osobe, alebo subjektu pre akékoľvek účely, pokiaľ k tomu klient nedá výslovný súhlas.
“Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.”

Ochrana osobných údajov sa riadi zákonom č. 122/2013 Z. z.

 

 

Odstúpenie od zmluvy
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

[vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy]

Predávajúci:
COLOROS s.r.o.
JUŽNÁ TRIEDA 17
040 01 Košice
Tel: 055 / 6 770 134
e-mail: info@oroexpert.sk

Kupujúci:
Názov firmy*:
Meno, priezvisko:
Ulica:
PSČ a Mesto:
IČO*:
DIČ*:

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od
zmluvy o poskytnutí tejto služby*:

Dátum objednania/dátum prijatia*:

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe):

*Nehodiace sa prečiarnite